http://nachodki.ru/


Аб парадку разгляду зваротаў грамадзян у арганізацыях сістэмы Міністэрства жыллёва-камунальнай гаспадаркі Рэспублікі Беларусь

Электронны зварот у ДА "ЖКГ Мінскай вобласці" накіроўваецца на адрас электроннай пошты Гэты адрас электроннай пошты абаронены ад спам-ботаў. У вас павінен быць уключаны JavaScript для прагляду. або праз запаўненне электроннай формы.

Электронныя копіі дакументаў, а таксама іншых дакументаў або звестак, неабходных для вырашэння пытанняў, выкладзеных у зваротах, прымацоўваюцца да формаў электронных зваротаў альбо да ліста, які накіроўваецца на адрас электроннай. Дакументы прымацоўваюцца ў фарматах: PDF / A, DOCX, DOC,ELX, TXT, ZIP, RAR, JPEG, JPG.

Электронныя звароты грамадзян, у тым ліку індывідуальных прадпрымальнікаў (далей – грамадзян), і юрыдычных асоб адрасатам разглядаюцца ў адпаведнасці з патрабаваннямі Закона Рэспублікі Беларусь ад 18 ліпеня 2011 года "Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб".

У адпаведнасці з Законам Рэспублікі Беларусь ад 18 ліпеня 2011 года "Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб" электронны зварот выкладаецца на беларускай або рускай мовах. У зваротах не дапускаецца ўжыванне нецэнзурных альбо абразлівых слоў ці выразаў.

Электронны зварот грамадзяніна ў абавязковым парадку павінен змяшчаць:

  • найменне і (або) адрас арганізацыі альбо пасаду асобы, якім накіроўваецца зварот;
  • прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое маецца) альбо ініцыялы грамадзяніна
  • адрас яго месца жыхарства (месца знаходжання);
  • адрас электроннай пошты заяўніка;
  • выклад сутнасці звароту.

Электронны зварот юрыдычнай асобы ў абавязковым парадку павінен змяшчаць:

  • найменне і (або) адрас арганізацыі альбо пасаду асобы, якім накіроўваецца зварот;
  • поўнае найменне юрыдычнай асобы і яго месца знаходжання;
  • адрас электроннай пошты заяўніка;
  • выклад сутнасці звароту;
  • прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое маецца) альбо ініцыялы кіраўніка або асобы, упаўнаважанай ва ўстаноўленым парадку падпісваць звароты.

Тэрміны разгляду зваротаў

Электронныя звароты павінны быць разгледжаны не пазней 15 дзён, а звароты, якія патрабуюць дадатковага вывучэння і праверкі, — не пазней 1 месяца, калі іншы тэрмін не ўстаноўлены заканадаўчымі актамі.

Адказы на электронныя звароты

Адказы (апавяшчэнні) на электронныя звароты накіроўваюцца на адрас электроннай пошты заяўнікаў, указаны ў электронных зваротах.

На электронныя звароты даюцца пісьмовыя адказы (накіроўваюцца пісьмовыя паведамленні) у выпадках, калі:

  • заяўнік у сваім электронным звароце просіць накіраваць пісьмовы адказ альбо адначасова накіраваць пісьмовы адказ і адказ на адрас яго электроннай пошты;
  • у электронным звароце паказаны адрас электроннай пошты, па якім па тэхнічных прычынах не ўдалося даставіць адказ (апавяшчэнне).

Разгляд ананімных зваротаў:

  • Ананімныя звароты-гэта звароты заяўнікаў, у якіх:
  • не пазначаныя прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое маецца) альбо ініцыялы грамадзяніна або адрас яго месца жыхарства (месца знаходжання);
  • не пазначаны найменне юрыдычнай асобы (поўнае ці скарочанае) або яго месца знаходжання;
  • названыя дадзеныя не адпавядаюць рэчаіснасці.

Ананімныя звароты не падлягаюць разгляду, калі яны не ўтрымліваюць звестак аб падрыхтоўцы, учыняемым або ўчыненым злачынстве.

Пакідаюцца без разгляду па сутнасці звароты, якія (па якіх):

  • выкладзены не на беларускай або рускай мове;
  • не змяшчаюць прозвішча, уласнага імя, імя па бацьку, адрасы месца жыхарства (месца знаходжання) грамадзяніна;
  • не змяшчаюць поўнай назвы юрыдычнай асобы і адрасы яго месца знаходжання, прозвішча, уласнага імя, імя па бацьку кіраўніка або асобы, упаўнаважанай ва ўстаноўленым парадку падпісваць звароты (для юрыдычных асоб);
  • ўтрымліваюць тэкст, які не паддаецца прачытанню;
  • ўтрымліваюць нецэнзурныя або абразлівыя словы або выразы;
  • падлягаюць разгляду ў адпаведнасці з заканадаўствам аб канстытуцыйным судаводстве, грамадзянскім, Грамадзянскім працэсуальным, гаспадарчым працэсуальным, Крымінальна-працэсуальным заканадаўствам, заканадаўствам, які вызначае парадак адміністрацыйнага працэсу, заканадаўствам аб адміністрацыйных працэдурах альбо ў адпаведнасці з заканадаўчымі актамі ўстаноўлены іншы парадак падачы і разгляду такіх зваротаў;
  • ўтрымліваюць пытанні, якія не адносяцца да кампетэнцыі адрасата;
  • прапушчаны без уважлівай прычыны тэрмін падачы скаргі;
  • пададзены паўторны зварот, калі яно ўжо было разгледжана па сутнасці і ў ім не ўтрымліваюцца новыя абставіны, якія маюць значэнне для разгляду звароту па сутнасці;
  • з заяўнікам спыненая перапіска.

       

Прэтэнзія-паведамленне аб неаказанні жыллёва-камунальных паслуг альбо аказанні іх з недахопамі.

Прэтэнзіі падаюцца спажыўцамі на кароткі тэлефонны нумар 115, праз Асабісты кабінет карыстальніка на інфармацыйным рэсурсе "партал" мая Рэспубліка " 115.бел " і (або) у мабільным дадатку інтэрнэт-партала 115.бел.

Рэгістрацыя прэтэнзій ажыццяўляецца з выкарыстаннем аўтаматызаванай сістэмы "дыспетчарская служба". У выпадку іх падачы на кароткі нумар 115 спажыўцу паведамляюцца звесткі аб асобе, якая зарэгістравала заяўку і яе рэгістрацыйны нумар, у выпадку падачы з дапамогай інфармацыйнага рэсурсу "партал" мая Рэспубліка " 115.бел " І (АБО) У мабільнага дадатку, звесткі аб рэгістрацыйным нумары адлюстроўваюцца ў асабістым кабінеце карыстальніка.

Усе мінулыя мадэрацыю і зарэгістраваныя прэтэнзіі і заяўкі з дапамогай функцыянальных магчымасцяў аўтаматызаванай сістэмы "дыспетчарская служба" неадкладна перадаюцца выканаўцу для арганізацыі іх далейшага выкарыстання і ставяцца на кантроль у сістэме.

У выпадку, калі прэтэнзія або заяўка перададзена для арганізацыі выканання выканаўцу, вырашэнне пытанняў і выкананне работ па якой не адносіцца да яго кампетэнцыі, такая прэтэнзія не пазней аднаго працоўнага дня з моманту яе накіравання выканаўцу ў аўтаматызаванай сістэме "дыспетчарская служба" павінна быць вернутая ім без выканання з указаннем прычыны вяртання. Вычарпальны пералік такіх прычын вяртання фіксуецца функцыянальнымі магчымасцямі аўтаматызаванай сістэмы "дыспетчарская служба".

Планавы тэрмін выканання прэтэнзій і заявак, за выключэннем прэтэнзій, тэрмін выканання якіх устаноўлены ТКП 45-1. 04-305-2016 " тэхнічны стан і тэхнічнае абслугоўванне будынкаў і збудаванняў. Асноўныя патрабаванні", ТКП 628-2018 " аварыйна-тэхнічнае абслугоўванне інжынерных сістэм і абсталявання ў жыллёвым фондзе Рэспублікі Беларусь. Арганізацыя і правядзенне. Асноўныя патрабаванні", складае:

прэтэнзій на неаказанне жыллёва – камунальных паслуг альбо аказанне іх з недахопамі – у плыні 1 працоўнага дня з моманту яе рэгістрацыі ў аўтаматызаванай сістэме «дыспетчарская служба», А ў выпадку яе вяртання-на працягу 1 працоўнага дня з моманту апраўлення выканаўцы мясцовымі выканаўчымі і распарадчымі органам.

Гранічны тэрмін выканання прэтэнзій, вызначаецца Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 9 жніўня 2011 г. №348 "аб мерах па арганізацыі збору, захоўвання неэксплуатуемых транспартных сродкаў і іх наступнай эксплуатацыі", законам, ТКП 45-1. 04-305-2016 " тэхнічны стан і тэхнічнае абслугоўванне будынкаў і збудаванняў. Асноўныя патрабаванні", ТКП 628-2018 " аварыйна-тэхнічнае абслугоўванне інжынерных сістэм і абсталявання ў жылым фондзе Рэспублікі Беларусь. Арганізацыя і правядзенне. Асноўныя патрабаванні", СТБ 1291-2016 " Дарогі Аўтамабільныя і вуліцы. Патрабаванні да эксплуатацыйнага стану, дапушчальнага па ўмовах забеспячэння бяспекі дарожнага руху "але не павінен перавышаць адзін месяц з дня рэгістрацыі ў аўтаматызаванай сістэме "дыспетчарская служба".

Калі іншае не ўстаноўлена актамі заканадаўства, у тым ліку тэхнічнымі нормамі прававымі актамі, тэрміны выканання работ па прэтэнзіях, па якіх патрабуецца выкананне работ сезоннага характару, могуць быць прадоўжаны на адпаведны перыяд часу года, а таксама, У выпадку наступлення спрыяльных умоў надвор'я і іншых умоў, выкананы выканаўцам датэрмінова.

Па прэтэнзіях, у дачыненні да якіх выканаўцам прынята рашэнне аб выкананні адпаведных работ (аказанне паслуг) у графікаў бягучага альбо капітальнага рамонту, альбо планаў па будаўніцтве на наступны каляндарны перыяд (месяц, квартал, год), тэрмін выканання можа быць зменены і ўстаноўлены ў выглядзе тэрміну, названага ў такіх планах. Пры гэтым выканаўцам павінна быць ўнесена адпаведная інфармацыя ў прэтэнзію ці заяву, з указаннем тэрміну, да якога будуць выкананы адпаведныя работы (аказаныя адпаведныя паслугі) у адпаведнасці з зацверджаным планам.