Партал "Мой горад" глабальна абнавілі і перайменавалі. Цяпер ён называецца "Мая рэспублiка". Як распавялі Onliner у "Цэнтры інфармацыйных тэхналогій Мінгарвыканкама", ён адрозніваецца цеснай інтэграцыяй з адзінай сістэмай "Дыспетчарская служба", што стварае новыя механізмы ўзаемадзеяння грамадзян з пастаўшчыкамі паслуг. Адрас сайта застаўся ранейшым.
Зараз карыстальнік зможа пакідаць заяўкі — такія ж, як і 115, якія паступаюць па кароткім нумары, - з дапамогай мабільнага тэлефона і, зарэгістраваўшыся па адрасе, атрымліваць апавяшчэнні аб усіх адключэннях жыллёва-камунальных паслуг. Уся інфармацыя аб адключэннях будзе адлюстроўвацца на карце раёна, горада ці ўсёй рэспублікі. У Цыт звяртаюць увагу, што карыстальнікам, якія прайшлі рэгістрацыю раней на партале "Мой горад", рэгістравацца зноўку не трэба, уваход ажыццяўляецца з ранейшымі ўліковымі дадзенымі.
- Напрыклад, цяпер людзі тэлефануюць у кантакт-цэнтр па праблемах прыпынення аказання жыллёва-камунальных паслуг. У ідэале ж інфармацыя павінна зыходзіць ад пастаўшчыка паслугі. "Аб планаваным адключэнні прадпрыемства будзе паведамляць у кантакт-цэнтр, а жыхары ўжо ў аўтаматычным рэжыме атрымаюць на свае мабільныя тэлефоны інфармацыю не толькі аб адключэнні, але і аб прыкладных тэрмінах аднаўлення падачы вады, цяпла ці іншай паслугі", - тлумачаць у арганізацыі.
Коратка аб усіх навінах:
- Новы дызайн сайта;
- Адзіная інфармацыйная сістэма з кантактнымі цэнтрамі 115 па ўсёй краіне;
- Сістэма абраных адрасоў — можна дадаць да 5 абраных адрасоў, па якіх будуць паступаць апавяшчэння аб адключэннях жыллёва-камунальных паслуг;
- Магчымасць накіроўваць заяўку з прывязкай да кропкі на карце і да пэўнага адрасе жылога дома;
- Візуалізацыя інфармацыі аб прыпыненні аказання ЖКП на карце Беларусі;
- Маляўнічыя і падрабязныя адкрытыя дадзеныя ЖКГ Беларусі;
- Рэйтынгі раёнаў, арганізацый і карыстальнікаў.