Паслугі кантакт-цэнтра адзінай дыспетчарскай службы Мінскай вобласці з кароткім нумарам 115 даступныя кожнаму жыхару Мінскай вобласці. Прапала электрычнасць, прарвала трубу, не вывозіцца смецце - паведаміць аб любой камунальнай праблеме можна, набраўшы кароткі нумар, і заяўка сыдзе ў працу.
Рашэннем Мінскага аблвыканкама "аб стварэнні кантакт-цэнтра і адзінай дыспетчарскай службы" ад 27 мая 2019 г № 373 створаны кантакт-цэнтр адзінай дыспетчарскай службы Мінскай вобласці з кароткім нумарам 115 з выкарыстаннем праграмнага забеспячэння камунальнага ўнітарнага прадпрыемства "Цэнтр інфармацыйных тэхналогій Мінгарвыканкама".
З моманту стварэння дыспетчара паспелі прыняць 426549 заявак з усяго рэгіёну. Кантакт-цэнтр адзінай дыспетчарскай службы Мінскай вобласці з кароткім нумарам 115 арганізаваны на базе дзяржаўнага аб'яднання «жыллёва-камунальная гаспадарка Мінскай вобласці».
Пакінуць сваю заяўку можна кругласутачна, у любы час дня і ночы. Варта адзначыць, што існуюць пікавыя гадзіны: раніцай з 8 да 9, а таксама ў абед і ўвечары. Нават калі усе спецыялісты занятыя, кароткіх гудкоў у слухаўцы не пачуеш, званок ставіцца ў чаргу. Аднак, калі пачынаецца ацяпляльны сезон, колькасць зваротаў даходзіць да двух тысяч у суткі, і таму чаканне злучэння з аператарам можа быць трохі даўжэй. Варта адзначыць, што ў дадзены момант праходзіць тэставанне і чакае ўкараненне ў г. Мінску і Мінскай вобласці рабатызаваных сістэма зваротнай сувязі (па жаданню заяўніка), для больш выразнага разумення якасці аказваемай паслугі.
Таксама можна пакінуць сваю заяўку на рэспубліканскім партале " мая Рэспубліка 115.бел " з дапамогай мабільнага прыкладання, прымацаваўшы да яе фатаграфію няспраўнасці.
Раней дыспетчарскія службы з кароткім нумарам " 115 " дзейнічалі ў рэгіёнах адасоблена, што па сутнасці ўплывала на якасць аказваемых паслуг насельніцтву па іх заяўках. Зараз жа гэта ажыццяўляецца пад кантролем кантакт-цэнтра адзінай дыспетчарскай службы Мінскай вобласці з кароткім нумарам 115.
Праігнараваць заяўку, адкласці рашэнне праблемы на нявызначаны тэрмін або зрабіць працу як патрапіла зараз не атрымацца. Уся інфармацыя з моманту звароту да яго выканання фіксуецца ў сістэме праграмнага забеспячэння камунальнага ўнітарнага прадпрыемства "Цэнтр інфармацыйных тэхналогій Менгарвыканкама": Дыспетчар адказвае на званок, стварае электронную картку і перадае заяўку выканаўцу, які павінен ліквідаваць праблему.
Са сваімі камунальнымі праблемамі кантакт-цэнтр адзінай дыспетчарскай службы Мінскай вобласці з кароткім нумарам 115 жыхары раёнаў Мінскай вобласці звяртаюцца ўжо больш за год. Большасць праблем выпраўляюць, што называецца, "па гарачых слядах". Аднак ёсць заяўкі, якія патрабуюць большага часу і грошай. Гэта, як правіла, капітальны і бягучы рамонт дома, а таксама аб'екты добраўпарадкавання.
Перш за ўсё кантакт-цэнтр адзінай дыспетчарскай службы Мінскай вобласці з кароткім нумарам 115 дысцыплінуе выканаўцы паслугі. Ёсць і іншы, магчыма, нечаканы эфект: людзі перасталі звяртацца па дробных пытаннях на прыёмы і прамыя лініі да кіраўніцтва раёнаў і вобласці.
Часцяком таварыства ўласнікаў або жыллёва – будаўнічыя кааператывы карыстаюцца паслугамі камерцыйных арганізацый, або знаходзяцца на самаабслугоўванні, што не дазваляе жыхарам гэтых дамоў аператыўна паведаміць аб узніклых няспраўнасцях і ставіць у «няроўныя» ўмовы з жыхарамі, якія знаходзяцца на абслугоўванні арганізацый жыллёва-камунальнай гаспадаркі. Для гэтага га "ЖКГ Мінскай вобласці" сумесна з раённымі выканаўчымі камітэтамі, пастаянна даводзіць інфармацыю аб прадастаўленні паслугі кароткага нумара 115 да мс, ЖБВК, ПСЖ, каб кожны жыхар нашай вобласці мог скарыстацца сваім правам: аператыўна, даступна, своечасова паведаміць аб узніклых няспраўнасцях.
Першы намеснік генеральнага дырэктара Шейпак П. Н.